הכל על ביטוח מבנה משותף

לא הרבה יודעים, מה בדיוק כולל בתוכו המושג: ביטוח מבנה משותף. הגיע הזמן שגם אתם תדעו מהו ביטוח מבנה משותף, מה הוא יכול לחסוך מכם ואיך הוא יכול להבטיח לכם חיסכון כלכלי משמעותי במקרה של תרחישים שונים אשר עלולים חלילה לפקוד את הבניין שלכם. כל מה שרציתם לשאול על ביטוח מבנה משותף ולא היה לכם את מי, כעת במאמר המקצועי שלפניכם.

 

מה זה ביטוח מבנה משותף?

ביטוח מבנה משותף, הוא ביטוח אשר מעניק כיסוי במקרה בו פוקדים נזקים מבנה משותף, בניין מרובה דיירים או בית מרובה משפחות. הביטוח מאפשר כיסוי של עלויות שונות אשר נגרמות בעקבות נזקים שקרו למבנה ודורשים תיקון או שיפוץ שלולא ביטוח המבנה המשותף הם היו יוצאים ישירות מכיסם של דיירי הבניין או המבנה.

ביטוח

מי אחראי על הבניין שלכם?

זה שיש לכם וועד בית בבניין, עדיין לא אומר שלא יכולים לצוץ עוד עלויות נוספות ובלתי נמנעות במשך השנים. מה קורה אם חלילה יש בעיה בצנרת או באינסטלציה של הבניין? במקרה כזה בדרך כלל יידרשו עלויות גבוהות אשר מי שיהיה עליו לשלם אותם הם דיירי הבניין, אך כיוון שלא כולם יסבלו מהתקלה, הדבר עלול לגרום לחילוקי דעות ואפילו מריבות מתמשכות שיכולות להימנע על ידי ביטוח מבנה משותף.

 

ביטוח מבנה משותף לחבות מעסיקים

גם אתם מעסיקים! ידעתם את זה? כל בניין אשר מעסיק אנשי מקצוע שונים, כמו: עובדי ניקיון, גננים, חשמלאים, סיידים ושיפוצניקים, הופך את דיירי הבניין למעסיקים לכל דבר. מה שאומר שבמקרה בו חלילה נגרם נזק לאיש המקצוע במהלך פעילותו או שהייתו בבניין, מי שנדרש לשאת בעלויות הפיצויים לאיש המקצוע – הם דיירי הבניין.

אלא אם כן יש לכם ביטוח מבנה משותף, שחוסך מכם את העלות הכספית של הפיצויים ומאפשר לכם לשמור על הכסף שלכם לדברים חשובים יותר.

 

מי מבוטח מפגעי הטבע?

רעידות האדמה בטורקיה, רק הוכיחו כי אף אחד לא מוגן מפגעי הטבע שיכולים לפקוד כל בניין ובכל שעה. ביטוח מבנה משותף מכסה מגוון רחב של פגעי טבע שיכולים לפקוד את הבניין. חלקם נדירים יותר, כמו: רעידת אדמה או שיטפון, וחלק שכיחים יותר, כמו: שריפה, ונדליזם, גניבות וכו'. ביטוח מבנה משותף מכסה גם את המקרים הנדירים וגם את המקרים השכיחים, וכך הוא מאפשר לכם להמשיך בחיי השגרה שלכם גם אם חלילה הבניין שלכם ניזוק בעקבות גורמים שונים

 

לסיכום

ביטוח מבנה משותף מאפשר לכם אינספור מעלות שיגרמו לכם לישון טוב בלילה. בעזרת הביטוח מבנה משותף, אתם מאפשרים לעצמכם חיסכון כספי ארוך טווח, יחד עם שמירה על יחסי שכנות הוגנים. בנוסף, הביטוח מכסה אתכם במקרה בו חלילה נגרם נזק לבעלי מקצוע אשר נפגעו במהלך שהותם או עבודתם בבניין שלכם, וכן במקרה בו נגרם לבניין נזק מסיבות שונות ומגוונות.

ביטוח מבנה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »