המדריך לסטודנט המתחיל – מה לקנות ואיך להיערך

אף אחד לא מכין אותנו לרגע שבו ניכנס לשערי האקדמיה ונגלה שאין לנו מושג מה צפוי לקרות בהמשך. העובדה הזו התגלתה בפנינו לא מזמן, כשהתחלנו את לימודי התואר הראשון. החלטנו להעלות את המדריך הנוכחי לרשת, לאחר שעיכלנו את ההתנהלות והכרנו מקרוב בחוקי המכללה, כדי להקל על אחרים בנושא. נזמין אתכם להישאר כאן ולגלות איך תוכלו להיערך מראש לקראת פתיחת הסמסטר הקרוב.

 

תכינו תחילה את המחשב הנייד

המחשב הנייד צפוי לשמש אתכם בכל הנוגע להכנת עבודות סימסטריאליות, שנתיות וסמינריונים. כך שהוא חייב לפעול באופן תקין, מבלי להיתקע או להיכבות ללא התראה. אם יש בידיכם מחשב נייד, כדאי שתמסרו אותו עוד היום למעבדת מחשבים מוכרת ואמינה, כדי שזו תבצע פרמוט שיאפשר להשתמש במחשב ללא תקלות. נמליץ שלא לחכות עם העניין לרגע האחרון, כי אתם עשויים לגלות שהמחשב יקרוס דווקא ברגע קריטי, לפני שתספיקו לבצע שמירה על מסמך חשוב שעבדתם עליו לאורך שעות.

שערי האקדמיה

 

תקנו ציוד משרדי, מחברות וקלסרים

סטודנטים חדשים סוברים שהלימודים באקדמיה לא מצריכים שימוש בציוד משרדי. מדובר בטעות שעשויה לגרום לתסכול רב. שכן, יש לא מעט קורסים שמצריכים שימוש בעט, דף, טושים דקים או מרקרים סטבילו. נמליץ להכין מראש את הציוד המשרדי הבסיסי שצריך להימצא אצל כל סטודנט, כדי שלא תמצאו את עצמכם תרים אחר עטים ועפרונות מסטודנט אחרים.

 

תדפיסו את לוח השעות לסמסטר הקרוב

תוכלו למצוא את לוח השעות הסימסטריאלי שלכם בפורטל של המכללה או האוניברסיטה. נמליץ להדפיס את הלוח על גבי דף A4, לניילן אותו ולתלות על גבי הקיר. שכן, כך תוכלו לראות מה צפוי לכם בכל יום ולארגן את התיק בהתאם. כידוע, יש קורסים שמצריכים שימוש במחשב בעוד קורסים אחרים מחייבים שימוש בעט וקלסר או מחברת מהודרת גבעוני שמאפשרת לשרטט ולבצע חישובים.

הכן את המחשב הנייד

 

אל תתחייבו לאירועים ומסיבות בתקופת המבחנים

סביר להניח ששמעתם סטודנטים שמתלוננים על הקושי שבא לידי ביטוי ב"תקופת המבחנים". שכן, זה ידוע שזו התקופה שבה כולם נשארים בבית, כדי לנצל כל רגע ללמידה. חשוב שתכירו בעובדה זו מראש, משום שאף אחד (חוץ מאתנו, כמובן) לא יציג אותה בפניכם.

סטודנטים חדשים מגלים שאין באפשרותם להתחייב למשמרות בעבודה או למסיבות של חברים רק בימים שבהם מתקבלות ההנחיות לקראת הבחינות העתידיות. אתם, לעומת זאת, תדעו להודיע מראש שלא תוכלו להגיע לעבודה כהרגלכם בתקופה זו ותוכלו להכין את עצמכם לקראת למידה אפקטיבית.

 

מילים אחרונות לסיום

סטודנטים שצפויים להתחיל בקרוב את לימודיהם האקדמיים צריכים להכיר במידע בסיסי שיאפשר להם להיטמע במערכת בקלות. כעת אתם מכירים באינפורמציה הדרושה, כך שתצטרכו רק ליישם אותם ולהעביר את הטיפים החשובים הלאה, לסטודנטים אחרים. נאחל בהזדמנות זו שתהיה לכם שנת לימודים פורייה ושתגיעו להישגים גבוהים.

פורטל מכללה או אוניברסיטה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »