יש לכם רישיון צלילה? הגיע הזמן שתכירו את RDI ביטוחי צלילה!

החזקה ברישיון צלילה מצריכה היכרות מעמיקה עם ביטוחי הצלילה הטובים ביותר שיאפשרו לכם ליהנות מהתחביב בידיעה שיהיה לכם גב בעת תאונה. מדריך זה עולה לרשת, כדי להציג בפני כל דורש את הביטוח המומלץ ביותר שקיים בתחום הצלילה. הישארו כאן ותגלו תוך כמה רגעים את האינפורמציה שחשוב לדעת על  RDI, רגע לפני שיוצרים קשר עם נציג מטעם החברה.

 

תכירו את RDI

סביר להניח ששמעתם לא מעט המלצות על חברת RDI בזמן הקורס. שכן, חברה זו קיימת מעל ל – 30 שנה והיא מבטחת צוללנים מכל הרמות, מתוך מטרה להעניק להם תחושת ביטחון וכיסוי ביטוחי מלא. בחירה בחברה זו תאפשר לכם להיות בטוחים שאתם בידיים טובות, מכיוון שהיא מכירה את עולם הצלילה מקרוב ומעניקה שירותי ביטוח לצוללים בישראל ובעולם.

אם לא די בכך, זו תבצע תשלום ישיר למרכז החירום שאליו תתפנו, כך שלא תצטרכו להוציא שקל במידה ותצטרכו לקבל טיפול רפואי. חשוב לציין שהחברה מאפשרת לכלל לקוחותיה לבחור את הביטוח המתאים להם ביותר מבין 2 האפשרויות הבאות:

  1. ביטוח צלילה שנתי
  2. ביטוח צלילה לשבועיים

בשורות הבאות נרחיב אודות ביטוחים אלה, כדי שתוכלו לבחור באפשרות הנכונה עבורכם.

לִפְגוֹשׁ

ביטוח צלילה שנתי

מדובר בביטוח שמתאים לצוללים שחיים ונושמים את התחום. אם אתם עולים על ציוד הצלילה לאורך השנה, עליכם להכיר את הביטוח שיכסה עד 600 אלף ₪ ויכסה אתכם בצלילות שיתקיימו בגבולות ישראל וברחבי העולם כולו. רגע לפני שנעבור לביטוח הבא, נציין שתוכלו לרכוש ביטוח צלילה שכזה באופן מקוון ולקבל את תעודת הביטוח שלכם באופן מידי לתיבת המייל.

 

ביטוח צלילה לשבועיים

מי מכם שמתכננים לצאת לחופשה קצרה שכוללת צלילה בארץ או בחו"ל, צריכים להכיר בביטוח שמתאים ל – 14 יום בלבד. הצוללים שבוחרים בו יוכלו לקבל כיסוי שיגיע עד ל – 340 אלף ₪. נדגיש שגם כאן תוכלו לקבל את תעודת הביטוח למייל באופן מידי, כדי שתוכלו להציג אותה בדלפק. שכן, מרבית מקומות הצלילה מבקשים לראות את האישור, טרם קבלת ציוד הצלילה והכניסה למים.

 

כך תבחרו את הביטוח המתאים ביותר

צוללנים חדשים שקיבלו את רישיון הצלילה שלהם לא מזמן, מוצאים את עצמם מתלבטים בין 2 הביטוחים שהוצגו לעיל. שכן, הם לא יודעים בוודאות אם מדובר בתחביב זמני או קבוע. אם אתם מזדהים עם תרחיש זה, כדאי שתפנו לנציג מטעם חברת הביטוח RDI שתעניק לכם ייעוץ אישי ומקצועי.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לצלול בבטחה!

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הביטוח הטוב ביותר שמתאים לצוללנים בכל רמה. בשלב זה אתם מכירים בכל הפרטים, כך שנותר לכם רק לבחור את הביטוח המתאים לכם מבין השניים. נאחל בהזדמנות זו שתיהנו מהתחביב החדש ושתשמרו על עצמכם.

רישיון צלילה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »