כמה עולות דירות ביוון בממוצע?

דירות ביוון הינן השקעה נדל"נית חמה במיוחד. בשנים האחרונות, בעיקר עקב האינפלציה המשתוללת במשק הישראלי, שהביאה איתה גם היצע קטן של דירות להשקעה מצד אחד, וביקוש גדול במיוחד מצד שני – שוק הנדל"ן הישראלי נמצא בבעיה משמעותית. על כן, אנשים רבים הבינו שבמקום להשאיר את כספם להישחק בחשבון העובר ושב שלהם בבנק, כדאי להם לנתב אותו להשקעה נדל"נית, בישראל או מחוצה לה.

לאחר ששוק הנדל"ן הישראלי לא איפשר זאת – רבים מהאנשים החלו להשקיע בדירות ביוון. יוון הפכה בשנים האחרונות ליעד נדל"ן מוביל במיוחד, בעיקר בקרב ישראלים – ורבים האנשים המשקיעים בה באופן פרטי או בצורה עסקי. אז כמה עולות דירות ביוון בממוצע? כל הפרטים על כך בכתבה הבאה.

 

למה דווקא להשקיע בדירות ביוון?

ובכן, הדירות ביוון טומנות בחובן יתרונות רבים וטובים, המושכים יזמי נדל"ן מכל העולם להשקיע בהם. ראשית כל, יוון ספגה משבר כלכלי חמור במיוחד בתקופת הקורונה, מה שהוביל להיצע דירות גדול במיוחד ולירידת מחירים משמעותית. מחירי הדירות ביוון נשארו נמוכים עד היום, ועל כן המחירים כיום נמוכים במיוחד, מה שמאפשר לאנשים שונים עם הון עצמי שונה לרכוש גם הם דירות ביוון.

נוסף על כך, אחוז התשואה השנתי ביוון הינו מכובד ביותר, ועומד על כ – 9 אחוזים בהשקעה בנדל"ן למגורים, כאשר ישראל נהנית מתשואה של פחות  מ – 6 אחוזים. יתרון נוסף של השקעה בדירות ביוון הוא שיטת המיסוי הנוחה במיוחד עבור ישראלים – עקב אמנת המס הקיימת בין יוון לישראל, יוון מעניקה למשקיעים ישראלים הטבות מס רבות כאשר הם משקיעים בנדל"ן ביוון. מעבר לכך. הקרבה הגאוגרפית ליוון מאפשרת לבעלי הנכס הישראליים לבקר תכופות ביעד הנדל'ני שלהם ולוודא שהכל מתנהל כשורה.

דירות ביוון

מה המחיר של דירות ביוון בממוצע?

המחיר של דירות ביוון למכירה הינו תלוי ומשתנה בסוג הנכס ובמיקומו, ובתקופה. באופן כללי,  נכון לתקופה זו, רכישת דירות במרכזי הערים של יוון מחיר הנע בין 1000 ל – 2800 אירו למ"ר, בעוד בפרברים העלות הממוצעת היא בין 850 ל – 2500 אירו למ"ר. על מנת לוודא כי אתם בוחרים בדירה הנכונה, במחיר המשתלם ביותר והמתאים לכם ביותר, כדאי להיעזר בחברת נדל"ן מקצועית ואמינה במיוחד.

בחירה בחברה כזו אשר מטרתה לנצל הזדמנויות על מנת להניב רווחים בדרך היעילה והבטוחה ביותר, תוך שמירה על אינטרס משותף ועל שקיפות מלאה עם לקוחותיה – תעניק לכם רווחים נאים במיוחד. שובל יזמות עונה בדיוק על כל אלו, והיא מקפידה על התאמת העסקה ללקיחותיה, תור הפקדה על רווחיות ועל כדאיות.

 

לסיכום,

לסיכומו של עניין, השקעה בנדל"ן ביוון הינה השקעה שבכוחה להעניק לכם רווחים יפים במיוחד, וגם יעד תיירותי המשולב עם יעד עסקי שתמיד נחמד לבקר בו. בחרו בחברת נדל"ן מקצועית שתלווה אתכם לאורך כל התהליך, ובחרו בנכס המתאים לכם ביותר. בהצלחה!

דירות ביוון

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »