מהי מרכזיית PAYCALL ואיך היא תכניס לעסק יותר כסף

בעוד שבעבר מרכזייה הייתה בעיקר מיועדת לניתוב שיחות, כיום היא מאפשרת לנו להנות מעוד הרבה מאוד אפשרויות. חברת paycall מאפשרת לכם לקבל מרכזייה שמותאמת במיוחד לעסק שלכם, ותעזור לכם לעבוד בצרה יעילה יותר. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על המרכזייה הזו, ולמה דווקא היא הדבר החשוב ביותר עבור העסק שלכם.

 

שירותי מרכזייה

מרכזיה paycall היא שירות מרכזייה שמותאם במיוחד לעסק שלכם. המרכזייה מסייעת לכם לנתב פניות, לעקוב אחרי משימות, להקליט ולשמור את כל השיחות שאתם מנהלים בעסק וכמובן לספק ללקוחות שלכם מענה אוטומטי לחלק מהפניות שלהם. הסיבה העיקרית שכדאי לכם להכניס מרכזייה לעסק היא שמדובר על כלי שיאפשר לכם להכניס הרבה כסף לעסק.

בראש ובראשונה המרכזייה מאפשרת לכם לחסוך בכוח אדם. בעוד שבלי המרכזייה כל המשימות הללו צריכות להתבצע על ידי העובדים שלכם, ברגע שהכנסתם את המרכזייה לעסק היא כבר תוכל להחליף אותם בצורה טובה יותר. בנוסף, זמן המענה לפניות של הלקוחות שלכם יתקצר, וכך לא תצטרכו להשקיע זמן וכסף במעקב אחרי פנייה של כל לקוח.

שירותי מרכזייה

ממשק נוח

היתרון הראשון שיש למרכזייה הזו הוא הממשק שלה. לעיתים אנחנו מכניסים לעסק שדרוג טכנולוגי, אולם רוב העובדים שלנו לא יודעים כיצד להשתמש בו, מה שגורם לכך שאנחנו לא מנצלים את כל היתרון הטכנולוגי שיש לאותו מוצר. במרכזייה של paycall אתם נהנים מממשק איכותי שיאפשר לכם לתפעל את המערכת בכוחות עצמכם בלי להיות תלויים באף שירות חיצוני.

 

מעקב אחרי משימות

אחת הסכנות הכי גדולות בעסק גדול הוא שמשימות חשובות לא יתבצעו כיון שלא יהיה ברור מי אחראי עליהן. בזכות המרכזייה מצב כזה לא יכול לקרות. לכל משימה תהיה כתובת מדויקת, ואתם בתור המנהלים של העסק תוכלו לעקוב אחרי כלל הפניות וכך לא תגיעו למצב שבו יש משימות שלא בוצעו. בנוסף, הניתוב של המשימות ימנע מצב שבו משימה מגיעה לכתובת הלא נכונה.

 

התאמה של המרכזייה לעסק

המפתח לכך שהמרכזייה אכן תייעל את העבודה בעסק שלכם היא לבצע התאמה של המרכזייה לצרכי העסק. לכל עסק יש את הניואנסים שלו, ובאופן טבעי המרכזייה לא בהכרח עונה על הצרכים הללו, לפחות לא בהגדרות ברירת המחדל שלה. לצורך כזה כדאי לפנות לספק מקצועי שיעזור לכם לבצע התאמה של המרכזייה לעסק, וכך תפיקו ממנה את המירב.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים דרך לייעל את העסק שלכם, המוצר הטוב ביותר למטרה הזו הוא שירות המרכזייה של paycall. השירות יאפשר לכם ניהול יעיל יותר של העסק, שליטה מלאה על תעבורת המידע ומענה מהיר יותר ללקוחות שלכם. העובדה שהמרכזייה יושבת על תשתיות הענן של העסק תאפשר לכם לעבוד מכל מקום שאתם נמצאים באותה איכות עבודה שלה אתם רגילים במשרד.

מֶרכָּזִיָה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »