למה קידום אתרים חשוב לעסק שלך?

מזל טוב! סוף סוף עשיתם את הצעד שתמיד חלמתם עליו ופתחתם את עסק החלומות שלכם. לא עוד החתמת שעון נוכחות, התחנפות לבוס, קולגות עם הפרעות אישיות ולו"ז שלא מתאים לצרכים שלכם. אז מה כן? כשאתם עצמאיים ויש לכם עסק משלכם, אתם חייבים לדאוג לקדם אותו.

זה מאסט. הקידום הזה יכלול מספר פרמטרים, כשחלקם קשורים למה שנקרא "שיווק מפה לאוזן" (כמו, לדוגמא, להעניק ללקוחות הראשונים חוויה כל כך יוצאת מן הכלל עד שהם ירוצו לספר לכל החברים שלהם), וחלק קשורים לשיווק דיגיטלי.

רבים חושבים כי שיווק באינטרנט וברשתות החברתיות הוא עניין יקר מאוד. זה לא נכון. מחיר קידום אתרים יכול לעלות לכם בסכום התחלתי מסוים אמנם – אך במידה ואתם בוחרים באיש מקצוע מעולה ומנוסה שיעשה זאת עבורכם, אתם הולכים להרוויח ובענק מהאקט השיווקי הזה. איך? קראו וגלו.

 

היי, מישהו בכלל יודע שאתם קיימים?

יש לנו שאלה עבורכם. אם ביצה התפוצצה באמצע יער ריק ושומם מאדם וחיה – האם היא באמת התפוצצה? ואם נקביל זאת אליכם, אם פתחתם עסק, אבל אף אחד לא יודע שהעסק קיים, האם הוא באמת קיים? זו הסיבה שאתם חייבים קידום אתרים. קידום אתרים, בראש הראשונה, ישים אתכם "על המפה" או "על הרדאר", אם תרצו.

כפי שכתבנו בתחילת המאמר – כן, להמלצות מפה לאוזן יש מקום בעולם השיווק, בעיקר במדינה קטנה כמו ישראל ובעיקר עבור מקצוענים כמוכם. אבל, על מנת שידעו שיש חייטת חדשה בפתח תקווה – כדאי שפעם הבאה שמישהו יחפש בגוגל "חייטת בפתח תקווה" יגיעו לאתר שלך. קידום אתרים יעזור לאתר העסק להופיע באתרי החיפוש מלכתחילה, וזה מאוד חשוב בימינו.

היי, מישהו בכלל יודע שאתם קיימים 

הטופ של הטופ, הקרם דה לה קרם

מלבד להודיע לעולם – או לכל היותר, למחפשים בגוגל – כי אתם קיימים, קידום אתרים הוא דרך נפלאה לגבור על המתחרים שלכם ולמצב אתכם בטופ של הטופ של הפרופסיה שלכם. איך? בגלל פסיכולוגיה אנושית פשוטה. קידום אתרים טוב ימקם את העסק שלכם ראשונים במנוע החיפוש של גוגל.

ברגע שעסק ממוקם ראשון בגוגל תחת כל מיני ביטויים הקשורים אליו, אנשים אוטומטית חושבים כי הוא "בר סמכא" בתחום שלו. ואתם יודעים מה? הרבה פעמים הם לא טועים, כי ברגע שיש לאתר של עסק הרבה מבקרים הוא אוטומטית עולה בדירוג, ועסק שהאתר שלו מצליח, הוא מן ההכרח גם עסק מצליח. ושלא נתחיל לדבר על האמינות הרבה ותחושת הביטחון שמיקום גבוה בגוגל נותן ללקוחות שלכם…

הטופ של הטופ, הקרם דה לה קרם

כמה מילים לסיכום

אנחנו מקווים שהצלחנו להעביר לכם את החשיבות של קידום אתרים לעסק שלכם. בסופו של דבר, מדובר בעניין פשוט – קידום אתרים מנגיש את העסק שלכם להמונים, מנכיח את קיומו ומביא לכם יותר לקוחות. אנחנו בעידן אחר, וההמלצה החמה שלנו היא להתקדם עם הזמנים ולהצטרף למהפכה הדיגיטלית.

למה קידום אתרים חשוב לעסק שלך

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »