מה הוא ביטוח בניין משותף?

אתם אוהבים את הבית שלכם, וכדאי שהוא יישאר בטוח – עליכם לדאוג גם לביטחון הבניין שלכם. איך מאפשרים את בטיחות וביטחון הבניין שלכם בכל מקרה שהוא? קבלו את הבשורה שכבר הסעירה עשרות אלפי בניינים – ביטוח בניין משותף שמגבה את כל דיירי הבניין במקרים ובתרחישים שונים אשר דורשים תשלום כספי.

 

מה זה ביטוח בניין משותף?

ביטוח בניין משותף הוא ביטוח אשר מאפשר לכל דיירי הבניין לישון בשקט, מבלי לדאוג לתרחישים שונים שעלולים חלילה לפקוד את הבניין ולדרוש מדייריו עלות גבוהה. הביטוח המשותף נועד עבור כלל הדיירים, ובדרך כלל מי שיטפל בו יהיה וועד הבית אשר לוקח את עול האדמיניסטרציה על כתפיו ומאפשר לדיירים ביטוח איכותי שיגן עליהם בכל מקרה שהוא.

ביטוח מבנה

ביטוח בניין משותף לחבות מעבידים

אתם ממש לא רוצים שזה יקרה, אבל מה אם חלילה הגנן שלכם נפצע במהלך הגינון שלו, או לחילופין עובד הניקיון החליק בעת השטיפה? הידעתם שכל דיריי הבניין אחראים לשלם לו פיצויים בעקבות כך? אלא אם כן… יש להם ביטוח בניין משותף שלוקח מהם את עול הפיצויים ואחראי על כל מהלך ההתנהלות והתשלומים במקרה שחלילה אחד העובדים בבניין נפגע בגוף או ברכוש.

 

ביטוח בניין משותף לצנרת ואינסטלציה

בעוד שבדרך כלל החשמל, קווי התקשורת והמים יהיו פרטיים לבית שלכם, מערכת הצנרת והאינסטלציה עוברת בכל הבניין, מה שאמר שפגיעה חלקית בה משפיעה על כל דיירי הבניין. כדי להגן עליכם מפני פגיעות ולאפשר תיקון מהיר גם במקרה של חלילה תקלה, מומלץ לבצע ביטוח בניין משותף אשר מגן במקרים של תקלות או הריסה בצנרת ובאינסטלציה ונושא בכל העלויות הנלוות.

ביטוח בניין משותף

גם בבניין שלכם מבקרים לעיתים אורחים?

כמו כל בניין, גם הבניין שלכם מארח מידי פעם אורחים אשר מגיעים לדיירים השונים. האם ידעתם שבמקרה של פציעה חלילה של אחד מהאורחים, מי שנדרש לשאת בעלויות הטיפול או הפיצויים הוא – כלל דיירי הבניין? כדי למנוע תרחיש כזה ולאפשר תשלום שאינו יוצא מן הכיס של דיירי הבניין שכלל אינם אשמים במאורע, מומלץ לבצע ביטוח בניין, משותף אשר מכסה במקרה של פגיעה באורחים שאינם דיירי הבניין שנפגעו במהלך שהותם בחלל הבניין.

 

מי מבוטח מאיומי הטבע?

אף אחד לא יודע מה ילד יום וכולנו תקווה כי החיים ימשיכו על מי מנוחות לעולמים. אך במקרה שחלילה מתרחשת רעידת אדמה, שריפה, הצפה או כל מה שנכלל בתוך אירועי הטבע השונים, גם אם אף אחד לא נפגע בגוף – הבניין עצמו נפגע ונדרש הון על מנת לשקם אותו ולהחזירו להיות ראוי למגורים. ביטוח בניין משותף מכסה גם תרחיש זה ומאפשר לכם לישון בלילה בשקט.

 

לסיכום

ביטוח בניין משותף הוא הביטוח המומלץ עבור דיירי בניין אשר מעוניינים להיות מבוטחים בכל מקרה שלא יבוא, כמו: פציעת אנשי מקצוע או אורחים בבניין, נזקי טבע או פגיעה בצנרת ובאינסטלציה.

ביטוח מבנה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »