מה כרוך במכירת בניין?

מכירה של בניין זה לא עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך ידע כללי חשוב שלא ידוע בקרב אנשים שאינם ביצעו את ההליך בעבר. עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לצאת ולבדוק את העניין באופן מעמיק ככל הניתן. כל זאת כדי שאתם, הקוראים שלנו, תוכלו לדעת מה כרוך במכירת בניין. הישארו אתנו ותוכלו לגלות מהם הדברים הללו שעליכם להכיר מקרוב.

 

תכירו תחילה את המומחים שהסבירו לנו מה כרוך במכירת בניין

יש לנו סוד שאנו חייבים לשתף אתכם בו – אין לנו מושג מה כרוך במכירת בניין. זה נכון לרגעים שבהם כתבנו את המילים הללו של פסקאות הפתיחה. את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב בידיעה כי עלינו לפנות אל גורמים מוסמכים בנושא. לכן, יצרנו קשר עם קבלנים ואנשים שמכרו בניינים שהיו ברשותם ב – 3 השנים האחרונות.

היה חשוב לנו להציג רף מסוים של השנים הללו, כדי שנוכל להציג בפניכם את המידע העדכני ביותר. זו ההזדמנות להודות לכל מי שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הוא רואה אור וצפוי להביא למודעות רחבה בנושא בקרב מי שלא ביצעו את ההליך בעבר.

 

אז מה כרוך במכירת בניין? הדבר ה – 1

אם אתם מעוניינים למכור את הבניין שלכם, עליכם לוודא כי כל בעלי הדירות מסכימים להליך זה. הרי מכירה של בניין היא הליך שמצריך אישורים רבים, כמו בכל הליך שנוגע לתחומי נדל"ן שונים. חשוב מאוד שתהיה לכם הסכמה שכזו בכתב, כדי שתוכלו להוכיח בהמשך כי כולם אישרו שהם מעוניינים במכירה.

 

מה כרוך במכירת בניין? הדבר ה – 2

כדי שתוכלו להציע את הבניין שלכם למכירה אתם צריכים להביא את העניין למודעות. כך שאתם בעצם צריכים לפרסם וכמה שיותר. שימו לב – הדבר נכון גם אם אין ברשותכם רק בניין אחד, אלא כמה בניינים למכירה. במצב שכזה, תצטרכו להפיץ את הפרסום כדי שזה יגיע אל קהל יעד נרחב.

 

מהי הדרך הכי טובה למכור את הבניין שלכם?

אם אתם רוצים למכור את הבניין שלכם אבל אתם לא יודעים איפה לפרסם את המודעה, כדאי שתדעו שמדובר בעניין די פשוט. עליכם פשוט לבחור את הפלטפורמה המתאימה לכם ביותר מבין האפשרויות הבאות:

  1. פייסבוק (קבוצות שעוסקות בנדל"ן)
  2. אינסטגרם (בעמוד השיווקי שלכם)
  3. לוחות מודעות ברחבי הרשת שעוסקים בנדל"ן

ברגע שתפרסמו את הבניין שלכם באחת או יותר מהאפשרויות שצוינו לעיל, העניין יעבור כמו אש בשדה קוצים. שכן, אנשים שעוסקים בתחום ידברו על כך וסביר להניח שהם יצרו קשר לקבל פרטים נוספים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מה כרוך במכירת בניין. כעת, כשיש בידיכם את כל הפרטים בנושא, נותר לכם רק ליישם את אחת מאפשרויות הפרסום שצוינו לעיל כדי שתוכלו להניע את ההליך.

נדל"ן

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »