מילוי בלוני גז לגרילים

מעת לעת אנו צריכים לדאוג לבלון הגז של הגריל שלנו ולמלא אותו בעוד גז על מנת שימשיך לבעור ולבצע את עבודתו הטובה. כיום נקודות מילוי בלוני הגז לגרילים משתנות ולא תמיד קל למצוא אותן. במאמר זה איגדנו עבורכם את כל המידע הרלוונטי והעדכני ביותר הנוגע למילוי בלוני גז לגרילים

כשאנחנו מגיעים לסוף הבלון גז, לא תמיד נדע מתי יש צורך להחליף אותו או שמדובר בתקלת גז של זרימת הגז בצינור. גריל הגז שלנו שעובד בצורה נעימה, נקייה ומהירה זקוק לתחלופה קבועה של בלוני גז ומילויים. כיצד מבצעים את זה?

 

תקופת זמן של בלון גז

לפני שנבצע החלפת בלון גז לגריל שלנו, יש לוודא האם אנחנו זקוקים למילוי בלון גז של 2.5 קילו או מילוי בלון גז של 5 קילו. שניהם מאפשרים ניידות נוחה ואפסון לאורך זמן. אך רצוי שנדע לכמה זמן יחזיק כל בלון. מבער גז בודד בגריל גז שנמצא בביתנו צורך באופן ממוצע בין 250 ל-400 גרם של גז בשעה.

כך שמיכל שגודלו 5 קילו יספיק בין 12 ל-20 שעות בישול בממוצע. כירת הצד במנגל שלנו צורכת בממוצע בין 100 ל-200 גרם גז בשעת עבודה ועל כן היא תחזיק כ-25 עד 50 שעות בישול.

 

איך נוכל לדעת שבלון הגז נגמר?

ובכן, יש כמה אופציות לדעת שבלון הגז שלנו נגמר או בדרכו לסיים את דרכו. דבר ראשון, יש סימנים מוקדמים של להבות שנכבות באמצע הבישול או לחילופין אינן נדלקות. להבה שאינה עובדת באופן תקין מסמלת על גז שעתיד להיגמר – זאת בהנחה שלא קיימת תקלה אחרת.

לקראת סופו של בלון הגז הלהבה גם תהיה חלשה יותר ולא תבער בעוצמה הרגילה שלה. במידה ואתם מרגישים שהבלון לקראת סיום, ניתן לשקול אותו במשקל ביתי רגיל. שימו לב כי המכיל עצמו שוקל כ-5 קילו ויחד עם הגז שבפנים אמור להגיע ל-10 קילו למיכל מלא.

 

חלקים של מיכל גז

לפני שניגש למלאכה עלינו להבין בכלל באיזה סוג של מוצר מדובר. מיכל גז הוא דבר מוכר, אך שאיננו יודעים עליו הרבה. מלבד מיכל הגז, יש שני חלקים שחשוב שנכיר לעומק. החלק הראשון הוא ווסת הגז, בתוכו נמצאים השסתומים של הגז. ווסת הגז מאפשרת לגז לזרום אל הגריל בקצב ובנפח קבוע.

ועל כן, כאשר נרכוש ווסת לגריל גז שלנו, עלינו לוודא שמדובר בווסת המתאימה לסוג הבלון שנמצא ברשותנו. המרכיב השני שחשוב לדעת על קיומו הוא הצינור שבתוכו עובר הגז. צינור הגז עם השנים מתבלה ורצוי להחליפו גם כן מידי תקופה.

שימו לב כי התעסקות עם בלוני גז היא דבר מורכב ומסוכן, העבודה אמורה להתבצע על ידי טכנאי גז מוסמכים. כל התקנה או החלפה של חלק ומילוי הגז צריך להתבצע בזהירות יתרה בשטח מקצועי ולא באופן עצמאי בבית.

מילוי בלון גז של 5 קילו

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »