מי קובע את הבידיאיי?

בעולם הפיננסי ישנם מושגים רבים ומגוונים, כמו בי די איי. גם אם המושג הזה נשמע פחות רלוונטי לישראלים רבים, למעשה מדובר בבדיקה עם תוצאות משמעותיות, שגוררות השלכות שמשפיעות בצורה מיידית על הלקוח עבורו בוצעה הבדיקה. במאמר הבא נבין מי קובע את הבי די איי שלנו.

 

בי די איי – לא קביעה של הבנק

באמצעות התוצאות שמתקבלות מבדיקת בי די איי, הבנק יודע אם כדאי לו לאשר לכם בקשה מסוימת או אם כדאי לו לדחות אותה. הבנק מתנהל בסיטואציות מסוימות בצורה קרה וחדה, לפי נתונים אובייקטיבים. כשהוא מבקש בדיקת בי די איי, סימן שמדובר בסיטואציה כזו, בה גם בקשות חוזרות ונשנות לא יעזרו לכם. אומנם בדיקה זו מאפשרת לבנק לקבל החלטה, אך לא הוא הגוף שמבצע את הבדיקה. קראו עוד על הבדיקה באתר https://creditclean.co.il.

הבנק הוא הגורם שמזמין את הבדיקה. גורם נוסף שרלוונטי לבדיקה הוא הלקוח. הבדיקה מבוצעת באופן אישי וספציפי בנוגע לכל לקוח, הפונה אל הבנק עם בקשה מסוימת. את הבדיקה עצמה מבצעים גופים שמתמחים בניתוח נתונים פיננסיים. למשל, חברת בי די איי, שעל שמה מכונה הבדיקה, היא חברה כזו והיא מבצעת בדיקות כאלו. לכן, אם שמעתם שנדחתה בקשה שלכם בעקבות בי די איי שחזר עם תוצאות שליליות, דעו שמדובר בקביעה של גוף חיצוני ולא של הבנק.

 

מתי הבנק יבקש בדיקת בי די איי?

הבנק יבקש בדיקת בי די איי עבור כל לקוח. לבנק יש אינטרסים שונים כאשר הוא מתנהל מול הלקוחות שלו. מצד אחד, הבנק מעוניין לשמר ככל הניתן את הלקוחות שלו, אך זהו לא האינטרס היחידי שלו. לבנק יש אינטרסים כלכליים. אם הבנק היה מאשר כל בקשה לכל לקוח, הבנק היה יכול למצוא כמויות גדולות של כספים שהוא לא מסוגל לוודא שחוזרים אליו. לכן, כשלקוחות מבקשים הלוואות, בקשות אשראי או פנקסי צ'קים, הבנק יפנה אל גוף חיצוני רלוונטי לביצוע הבדיקה.

 

השפעה גדולה על הלקוח

לתוצאות הבדיקה של בי די איי יש השפעה גדולה מאוד על הלקוח. אם תכננתם תוכניות מסוימות, שניתן להגשים אותן באמצעות סיוע מהבנק (כמו רכישת דירה באמצעות משכנתא), בי די איי שלילי יכול לשבש את התוכניות שלכם. בי די איי הוא מכשול משמעותי בהגשמת חלומות הקשורים בכסף.

 

מי קבוע אם הבי די איי ישתנה משלילי לחיובי?

ניתן להפוך את הבי די איי השלילי לחיובי, באמצעות ניקוי בי די איי. מי שקובע אם הבי די איי ישתנה משלילי לחיובי הוא לא הבנק שלכם, אלא החברה שמבצעת את בדיקת הבי די איי עבור הבנק. באמצעות ביצוע פעולות עם אופי חיובי מבחינה פיננסית או ערעור על סעיפים מסוימים, ניתן, בין היתר, לשנות את תוצאות הבדיקה.

קובע את ההצעה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »