האם חברת אחזקה תחסוך לכם כסף לטווח הארוך?

כל מבנה, בניין, בית או בית פרטי, חייב לדאוג לאלמנט התחזוקה שלו. משום שהחיים בעידן המודרני סובבים תחת המרוץ כנגד הזמן, זה נראה ממש בלתי אפשרי שמישהו מבינכם ידאג לאחזקה של המקום שבו הוא מתגורר. המון בני אדם חיים תחת האמירה הנוקבת והכה ידועה – במידה וזה לא מקולקל, אין כל טעם לתקן אותו.

אבל דחיית האחזקה משאירה את המבנה שלכם חשוף להרבה הוצאות כספיות, כמו גם לאובדן של הפרודוקטיביות. הסתייעות בחברת אחזקה באופן קבוע תוודא שהמקום שלכם יפעל מתוך אפקטיביות, יחסוך לכם כסף בראייה קדימה, יספק לכם שקט נפשי, וכיוצא בזאת. אנו דורשים ממכם להמשיך לקרוא עד הסוף, ותגלו, על הדרך – האם חברת אחזקה תחסוך לכם כסף לטווח הארוך?

 

למה לכם לבחור בחברת האחזקה סנטר טים?

את קבוצת סנטר טים הקימו כבר ב- 2000, כאשר מי שמנהל אותה מקפיד על מתן שירות בכל מרחבי מדינת ישראל. בחברה יש כמה חברות, שהמניות שלהן מוחזקות באמצעות בעלי הקבוצה, שפעילים באופן שוטף בפעילות ובתפקוד של הקבוצה. עובדי החברה מספקים פתרונות ברמה של העובדים, עם יכולות פנומנליות, ניסיון ומקצועיות בכל מה שקשור לענפי הבניה והאחזקה.

 

האם חברת אחזקה תחסוך לכם כסף לטווח הארוך?

אולי הדבר הכי נכון שאפשר להגיד על חברות ניהול ואחזקה, שהן באמת יכולות לחסוך לכם כסף, והרבה כסף, לטווח הארוך, בעיקר מכיוון שחוסר הקפדה על תחזוקה מתוכננת תעלה לכם לרוב בין פי שלושה לבין פי תשעה מהעלות המשוערת בגין תחזוקה מתוכננת.

אחזקה תגובתית, שלא נעשית באופן קבוע ושגרתי, כי אם מתוך חירום, חייבת לכלול בתמחור הכללי את אובדן המכירות כאשר הציוד כבר לא בשימוש, חלקי מכונות נדרשים, אובדן פרודוקטיביות ממכירות, פיצוי לטכנאים ייחודיים או אובדן הכנסות, וכיוצא בזה.

במקרה הגרוע יותר, חוסר יישום נכון של אחזקה מונעת עשוי להסב לצורך של החלפת הציוד במלואו, ולגרום להוצאה הכספית לנסוק. ההוצאות הכספיות בעבור ביצוע אחזקה מונעת יכולות להיראות כמרתיעות ממבט ראשוני, בפרט במידה והמקום שלכם פועל מתחת לתקציב מזערי. יחד עם זאת, אחזקה של הציוד שלכם מהווה השקעה בעתיד בית העסק שלכם.

 

האם חברת אחזקה מסוגלת להאריך את תוחלת החיים של המקום?

יש הגורסים, כי הסגולה הכי ניכרת של אחזקה מונעת היא להאריך את תוחלת החיים של המקום. שמירה על הציוד שלכם במצב תקין תאפשר לכם להמשיך לעבוד תקופה ארוכה יותר, כמו גם לחסוך לכם המון כסף לטווח הארוך. על פי סקרים רבים שנעשו בתחום, נמצא כי מעקב אחרי הזמנים שבהם בתי עסק מושבתים מכל עשייה, יכול להשפיע עד כמעט שמונים אחוזים מאלו שמיישמים אחזקה מונעת ומדווחים על עלייה באורך החיים של הציוד שלהם. וכיוצא בכך.

תחזוקת בית

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מסחר במניות
רכישת מניות – כל מה שחשוב לדעת

בעידן הפיננסי המודרני, רכישת מניות הפכה לאחת מההשקעות הפופולריות ביותר בין הציבור הרחב שזה יהיה בישראל או בעולם. רכישת מניות מהווה דרך מרתקת להשקעה בשוק ההון. הבנת העקרונות הבסיסיים של

למאמר המלא »
משרד מושלם
איך לרהט את המשרד המושלם?

משרד מושלם זה לא סתם פינוק. מדובר בפרודוקטיביות ושביעות רצון של העובדים וכתוצאה ישירה מכך גם ברווחיות של החברה. כך שזה לא המקום להתפשר. כדי לרהט משרד מושלם, ליצור אווירה

למאמר המלא »